В случай че си избрал Гарантирано до минути като опция за получаване на парите, след изпращане на заявлението ти ще получиш като SMS на телефона си 6 цифрен уникален код за потвърждение на договора ти. Ще получиш също така и имейл, който съдържа линк към страницата, на която трябва да въведеш кода. Въведи кода в посоченото поле и натисни бутона “Взимам парите гарантирано до минути”, с което подписваш договора с компанията гарант.
В случай че не получиш 6 цифрения код до 5 минути след подаване на заявлението, избери опцията „Проблеми със SMS кода?“ от страницата за потвърждение и провери дали въведеният телефонен номер е верен. В случай че искаш да промениш номера, въведи правилния номер в полето “Въведи нов номер” и натисни бутона “Изпрати”, за да получиш нов код за потвърждение.
Ако телефонния номер, който си въвел е верен, но все още не получаваш съобщение от 1909, освободи място във входящата си кутия и рестартирай мобилното си устройство. Провери за блокирани номера в него или за друг софтуер, който възпрепятства получаването и визуализирането на SMS-и. Ако въпреки това не получаваш съобщение, премести SIM картата в друг телефон, за да провериш дали проблемът с доставката е свързан с устройството или SIM картата. В краен случай, може да се свържеш с мобилния си оператор за съдействие.