Не знам потребителското си име, какво да правя?
Ако си забравил имейл адреса, който използваш като потребителско име за вход в клиентския си профил или същият вече не е достъпен, свържи се с нашия център за обслужване на клиенти на 0700 12 012 (на цената на един градски разговор) или на кратък мобилен номер *5555 (на цена според тарифния план, без оскъпяване за всички мобилни оператори), за да ти помогнем. След верификация, удостоверяваща те като титуляр на съответния профил, ще направим желаната смяна на имейл адреса.
Получи нова парола за вход в профила си
Ако си забравил паролата си, можеш да я смениш. Натисни бутона „Вход в профил“ за влизане в профила и избери опцията Не помниш паролата си?. Въведи имейл адреса, с който си се регистрирал при създаването на профила. Ще получиш имейл с информация за новата си парола за достъп.